Module uitgelicht

Klachten

Voor ISO gecertificeerde bedrijven is klachtenregistratie een vereiste. Maar ook voor organisaties die blijven innoveren en verbeteren op basis van communicatie met klanten is het goed afhandelen van klachten belangrijk.

Klachten module

Registreren, analyseren en opvolgen

Met een maatwerk formulier zijn klachten gemakkelijk in AMS te verwerken.

Om ISO 9001 gecertificeerd te worden of om certificering te behouden, ontkom je niet aan het inrichten van een klachtenprocedure die ook in de praktijk werkt. Het doel van klachtenmanagement is het verkrijgen van feedback van klanten en om zo de klanttevredenheid te verhogen. AMS maakt klachtenregistratie makkelijk en overzichtelijk.

Bestaat er in jouw organisatie al een klachtenformulier? Zijn er al collega’s aangewezen voor afhandeling en opvolging? Met de juiste instellingen werkt AMS op dezelfde manier alleen makkelijker, sneller en digitaal.

Managementinformatie

Rapporteren over klachten wordt makkelijker met de module managementinformatie, deze is inbegrepen bij ieder AMS servicepakket. Rapporteer per organisatie-eenheid geautomatiseerd en periodiek over de openstaande, in-uitvoering en afgehandelde klachten in Excel, PDF of Word. Periodiek terugkerende rapportages nodig? Met AMS stel je dit eenmalig in.

Maatwerk klachtenformulier en -afhandeling

Is er nog geen aanpak voor klachtafhandeling en -opvolging? Het is mogelijk om met een adviseur van BMD Advies een werkwijze te ontwikkelen om zo jouw ISO 9001 certificering te verkrijgen of borgen! Neem contact op voor de mogelijkheden.

Terug naar alle modules